Про це повідомляє news.com.au.
Лакович розповів, що звернувся до розробників за місяць до призначеної дати. Головний директор Zero Latency Скотт відповів на запит і погодився допомогти йому.
"Ми хотіли зробити це, тому що любимо робити людей щасливими. Також це чудова можливість показати, що віртуальна реальність - не просто гра"- прокоментував Скотт.
За задумом Лакович, під час командної гри в "Survival" (гра, в якій учасники повинні відбитися від навали зомбі-апокаліпсису), локація несподівано зміниться і пара виявиться перед улюбленим місцем дівчини - біля дерева перед будинком її бабусі в Південній Африці.
"Кожного разу, коли вона думає про своє найщасливіше місце, вона згадує час, яке провела в ПАР зі своїми друзями і сім'єю в дитинстві" – розповів Алекс.
Для створення оригінальної локації знадобилося кілька фотографій місцевості і два тижні кодування. Після того, як пара "перенеслася" в ПАР, Лакович став на одне коліно і зробив дівчині пропозицію, на яку вона відповіла згодою.