Спільна доповнена реальність: створено систему синхронізації AR-об'єктів на різних пристроях
Розробник фотосервісу Prisma компанія Prisma Labs представила систему синхронізації декількох об'єктів доповненої реальності (AR) на різних пристроях
Про це йдеться в блозі компанії.
Існуючі інструменти не дозволяють декільком людям бачити одні й ті ж AR-об'єкти одночасно. Рішення від Prisma використовує зовнішні маркери, які зіставляються системою з інформацією інших користувачів поблизу. Обмін даних буде проходити через Bluetooth або Wi-Fi - це дозволить різним користувачам одночасно бачити однакові AR-об'єкти.
За допомогою цієї системи користувачі можуть грати в розраховані на багато користувачів AR-гри одночасно - наприклад кидати в одне одного вогняними кулями, займатися мистецтвом в доповненій реальності, створювати різні підказки і багато іншого.
При цьому систему можна підмикати до будь-якого додатка, яке займається AR-розробками. У компанії не стали уточнювати вартість використання цього інструменту для сторонніх розробників.
- Бостонський музей Ізабелли Стюарт Гарднер (Isabella Stewart Gardner Museum) за допомогою доповненої реальності "повернув" в свою колекцію дві картини Рембрандта, які викрали з галереї 28 років тому.
- Розробник Абішек Сінгх майже покадрово відтворив культову сцену з фільму жахів "Дзвінок" у доповненій реальності за допомогою платформи ARKit і движка Unity
- Японська компанія Bandai Namco випустили гру My Tamagotchi Forever ( "Мій тамагочі назавжди") для смартфонів на операційній системі iOS у форматі доповненої реальності.
- Актуальне
- Важливе