Таким чином розробники планують боротися з порнографією в інтернеті, пише Theregister.
Для навчання алгоритму ентузіасти зібрали свою базу даних, завантаживши більше 2000 зображень оголених дівчат. Частина використовувалася для безпосереднього машинного навчання, а інша - для тестування моделі. Так нейромережа вчилася виділяти частини тіла, які необхідно прикрити.
Однак система потребує допрацювання: іноді на нових зображеннях видно пікселі, а сам купальник "сповзає" і нічого не прикриває. За словами дослідників, часто роботі алгоритму заважає складний фон.
Також творці мережі попереджають, що технологія може бути змінена для роботи в зворотному порядку. Тобто розробники можуть теоретично використовувати один і той же код для видалення бікіні і "створення" сосків на грудях. І роздягати жінок у штучного інтелекту виходить куди краще, ніж одягати.
Ноу-хау розробники придумали для захисту дітей, керуючись фактом, що сьогодні інтернет стає доступний для дітей з досить раннього віку, а мережа постійно підсовує користувачам контент "18+".
Дослідники наводять такі цифри: 93,2% неповнолітніх хлопчиків і 62,1% дівчаток бачили порно в інтернеті. При цьому 8 з 10 опитаних підлітків заявили, що в мережі занадто велика ймовірність випадкового знайомства з картинками для дорослих.
Існуючі технології контролю, як правило, повністю блокують доступ до ресурсу, що містить фото оголених людей або порно. Але тотальна заборона лише підігріває цікавість, а обійти блокування сучасному просунутому дитині не становить ні найменшого праці.
"На наш погляд цензура не повинна бути нав'язливою. Ми розробили новий тип фільтрації непристойного контенту, - говорить професор католицького університету Родріго Баррош. - Наш алгоритм піддає цензурі не всі зображення цілком, а тільки ті частини тіла, які можуть ввести людину в спокусу. Простіше кажучи, ми навчили штучний інтелект (ШІ) розпізнавати фотографії оголених жінок і повертати їм цілком невинний вигляд, одягаючи їх в бікіні".
Читайте також: Секс майбутнього: 3D-друк інтимних місць і близькість у віртуальній реальності