live
Супутник ASTRA-4A 12073 МГц. Поляризація-Н. Символьна швидкість 27500 Ксимв/с. FEC 3/4

Новинний онлайн-журнал "Європарламенту" виявився фейковим і містив матеріали Russia Today

Сайт, який є нібито щомісячним новинним журналом Європейського парламенту, виявився заповнений здебільшого матеріалами російського пропагандистського мовника RT

Про це пише Європейська правда з посиланням на сайт Euvsdisinfo, який займається спростуванням кремлівської пропаганди.

Сайт називався EP Today – скорочено від "Європейський парламент сьогодні". Назва і логотип, коло з 12 зірок на синьому тлі, створювали враження, що сайт безпосередньо підпорядковується Європейському парламенту.

В його описі йдеться, що він створений тільки для членів Європарламенту, аби вони могли "писати статті про проблеми, які, на їх думку, сьогодні є важливими".

Проте, як стверджується у публікації, цей сайт використовує офіційну назву європейської установи без юридичного дозволу. Європейський парламент зв'язувався з EP Today з приводу несанкціонованого використання назви установи та запропонував шляхи виправлення ситуації і припинення введення в оману громадськості.

Зазначається, що понад 99% матеріалів сайту не є оригінальними, а 47% матеріалів на сайті з жовтня 2018 року є дослівними копіями матеріалів RT.

новини партнерів

‡агрузка...

21 жовтня, 2019 понеділок

20 жовтня, 2019 неділя

21 жовтня, 2019 понеділок

20 жовтня, 2019 неділя

19 жовтня, 2019 субота

Відео

Введіть слово, щоб почати