Німецька служба новин показала карту з "російським" Кримом, але визнала помилку і перепросила, - посол


фото: segodnya.ua
Редакція німецького телеканалу ARD виправила позначення Криму російським та вибачилась за помилку

Після звернення журналіста Bild Юліана Рьопке до найбільшого німецького мовника телебачення ARD в редакції останнього перепросили за помилку та виправили інформацію, передає Еспресо.TV.

Посол України в Німеччині Андрій Мельник розповів, що після звернення відомого журналіста Юліана Рьопке до редакції та листа посольства до керівництва медіаконсорціуму помилку виправили, а журналісти вибачились.

"Через звернення журналіста Bild Юліана Рипкета оперативний лист посольствадо Першого ТБ-каналу ARD редакція новин Tagesschau визнала свою технічну помилку – позначення Криму як частини Росії, виправила її, а також вибачилася", – написав Мельник.

Tagesschau ( нім. "Огляд дня", - Ред.) – німецька національна та міжнародна телевізійна служба новин, створена мережею громадського телебачення ARD.

  • Нагадаємо, 24 січня у МЗС України обурилися через публікацію російської служби BBC, в якій Севастополь та Сімферополь назвали частиною РФ

Підписуйтеся на наш телеграм-канал Новини Еспресо

новини партнерів

26 лютого, 2021 п'ятниця

25 лютого, 2021 четвер

Відео

Введіть слово, щоб почати