Компанія Марго Роббі випустить фільм The Sims
Чутки про фільм, заснований на надзвичайно популярній серії ігор-симуляторів, яка вперше була випущена в 2000 році, почали циркулювати ще в березні цього року
Виробнича компанія Марго Роббі LuckyChap Entertainment адаптує The Sims для великого екрана після величезного успіху Барбі.
Electronic Arts (EA), ігрова компанія, що стоїть за "The Sims", тепер підтвердила участь продюсерської компанії Роббі, а також її співпрацю з Amazon MGM Studios над фільмом.
Кейт Геррон, яка була режисером і продюсером першого сезону телесеріалу Disney+ "Локі" разом із епізодами "Статевого виховання" Netflix, також долучена до проєкту, а британська письменниця Брайоні Редман буде співавтором сценарію фільму. Геррон і Редмен раніше працювали разом над останнім серіалом "Доктора Хто" .
Гра, яка дозволяє гравцям керувати анімованими людьми, відомими як Сіми, створювати сюжетні лінії, будувати будинки та розвивати стосунки, за останні двадцять чотири роки створила масовий культ і активну спільноту.
Наразі в четвертій версії виходять регулярні оновлення та випуски пакетів доповнень, які містять усе: від університету до здатності ставати вампірами, перевертнями та русалками.
Насправді чутки про екранізацію почалися ще в 2007 році, коли 20th Century Studios (тоді 20th Century Fox) придбала права. Сценарій був написаний Брайаном Лінчем, який зняв деякі з наймасштабніших анімаційних фільмів останнього десятиліття, зокрема, Міньйони.
В інтерв’ю The Guardian Лінч сказав, що це мала бути підліткова комедія, натхненна такими фільмами, як "Дивна наука" та "Всемогутній Брюс": "Дитина розуміє, що все, що він робить у своїй грі Sims, відбувається в його місті наступного дня. Він створює життя, якого завжди хотів. Це виходить з-під контролю".
Це звучало так багатообіцяюче! Але, на жаль, проєкт провалився через брак фінансування, застрягши в чистилищі розвитку на невизначений термін.
Проект Роббі навряд чи спіткає така сама доля завдяки її доведеному успіху з Барбі, яка заробила 1,4 мільярда доларів США (1,2 мільярда євро) у прокаті, показуючи, що справді можливо адаптувати продукти з оригінальним і креативним баченням, яке приносить великі гроші.
- Актуальне
- Важливе