Також слимак відчуває голод і відрізняє смачну їжу від несмачної. Текст з описом дослідження опублікували в журналі eNeuro.
Біологи змоделювали хижака за прикладом справжньї живої істоти - Pleurobranchaea californica. Свою розробку вони назвали cyberslug - "кіберслимак".
"Він покладається на мотивацію і спогади про сприйняття зовнішнього світу, реагує на інформацію на підставі того, що вона змушує його відчувати", - говорить про розробку професор молекулярної та інтегративної фізіології Іллінойсського університету Рано Джіллетт.
Симуляцію слимака на сайті розробників може запустити будь-який бажаючий. У створенні кіберістоти вчені спиралися на дослідження біологів про те, що у Pleurobranchaea californica, при зіткненні з новим для них об'єктом, є три варіанти поведінки: його можна з'їсти, остерігатися, або скласти пару, якщо це той же вид.
При цьому, як відзначають вчені, при довгій симуляції, голодний кіберслимак може напасти на більш сильну істоту, а ситий - уникати навіть смачної їжі.
За словами дослідників, цей експеримент дозволить детально вивчити людський мозок. "Я думаю, що морський слимак - хороша модель древньої системи, яка все ще присутня в наших мізках, вона підтримує всі вищі пізнавальні якості", - зазначив Жиллетт.
"Тепер у нас є модель, яка, ймовірно, дуже схожа на примітивний мозок предків. Наступний крок - додати більше схем, щоб вивчити підвищену соціальність і пізнання".
Читайте також: Всі говорять про штучний інтелект. Простими словами пояснимо, що це