//
live
Супутник ASTRA-4A 12073 МГц. Поляризація-Н. Символьна швидкість 27500 Ксимв/с. FEC 3/4

Вчинки Філарета можна пояснити побічними ефектами ліків, - Зоря

Напередодні Об’єднавчого собору минулого року патріарх тодішньої УПЦ КП Філарет почав втрачати працездатність через нові ліки, порекомендовані лікарями

Про це  заявив речник Київської митрополії архиєпископ Євстратій Зоря, передає Укрінформ.

“Жовтень-листопад-грудень (минулого року, – ред.,) - дуже важливо було зберегти єдність Київського патріархату. Потужні сили працювали на руйнування цієї єдності. Ці сили спрямовували свої зусилля і проти патріарха Філарета як предстоятеля”, - розповів виданню речник Київської митрополії архиєпископ Євстратій Зоря

Він також додав, що у дуже короткий проміжок часу різко погіршився стан здоров’я патріарха. Саме тоді, Зоря виявив новий препарат, який Філарету порадили вживати.

“На Покрову минулого року патріарх разом із митрополитом Макарієм служили на Софіївській площі молебень. Там він говорив проповідь, є відеозапис, помітно, що патріарх добре почувається. Буквально менше ніж за пару тижнів тут, в Укрінформі, відбувається пресконференція. Це абсолютно інший стан. Таке враження, що він постарів на десять років, він через силу говорив, погано виглядав. Наскільки я зрозумів, це було пов’язано із рекомендацією вживати певні медичні препарати… Ситуація була дивна, бо йому порекомендували вживати певні препарати, і він різко почав втрачати працездатність: гірше говорити, гірше рухатися. І все це відбувається в такий критичний момент. Ми почали шукати причину, і єдиний наш висновок: дія нового препарату. Як тільки він перестав його приймати, він за тиждень прийшов у нормальну форму”, - зауважив владика Євстратій.

За словами єпископа, потужні сили працювали проти єдності Київського патріархату і намагалися використати всі можливі засоби, щоби не допустити проведення собору.

новини партнерів

‡агрузка...

18 серпня, 2019 неділя

17 серпня, 2019 субота

18 серпня, 2019 неділя

17 серпня, 2019 субота

Відео

Введіть слово, щоб почати