live
Супутник ASTRA-4A 12073 МГц. Поляризація-Н. Символьна швидкість 27500 Ксимв/с. FEC 3/4

Російські журналісти відмовляються від акредитації у Держдумі через скандал з сексуальними домаганнями

48 представників ЗМІ відмовились від акредитації у російській Держдумі через незгоду з рішенням комісії з питань депутатської етики у "справі Слуцького"

Про це повідомляють російські ЗМІ.

У лютому одразу декілька журналісток парламентського пулу звинуватили у сексуальних домаганнях очільника комітету Держдуми з міжнародних справ, депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького. За словами жінок, депутат хапав їх за статеві органи, намагався поцілувати в губи і вимагав домашню адресу. Про це вони на умовах анонімності розповіли телеканалу "Дождь".

На сторінці у Facebook Слуцький назвав звинувачення наклепом, а матеріал телеканалу пропагандою, яку підготували до президентських виборів.

"Якщо у когось є до мене претензії, то нехай ці люди висловлять їх мені в обличчя. З ділової точки зору до мене причепитися складно, ось і вигадали “харасмент”, - заявив депутат.

Під час прес-конфереції 8 березня спікера Держдуми В’ячеслава Володіна запитали, чи відбудеться розгляд справи щодо сексуальних домагань з боку Слуцького.  

"Якщо вам небезпечно, міняйте професію, міняйте місце роботи", - заявив він, передає "Ведомости".

У результаті журналістки подали скаргу до комісії Держдуми з депутатської етики. Засідання відбулось у закритому режимі 14 березня. Перед комітетом виступили кореспондентка російської служби BBC Фаріда Рустамова, заступник головного редактора RTVI Катерина Котрікадзе і продюсер телеканалу "Дождь" Дарина Жук. Рустамова розповіла про записану на диктофон розмову з депутатом, де він пропонує жінці стати його коханкою. Однак, вислухавши жертв, комісія не знайшла "поведінкових порушень" у Слуцького, повідомляє "РИА новости".

Згодом журналісти The Insider поспілкувались з членом комітета з депутатської етики Раїсою Кармазіною. Вона розповіла, що комітет не став слухати аудіозапис, та заявила, що не вірить "жодному слову" обвинувачень проти Слуцького.

"Що ви з мухи слона-то робите? Леонід - благородна людина! Не вірю жодному слову! Чому ці журналістки так довго чекали?”, - заявила Кармазіна.

Вона також рекомендувала звертатись до правоохоронних органів, заявивши "прийде до комітету інформація зі слідчих органів, скажуть, що це дійсно було, ми розглянемо”.

"Я себе сама захищала і захищаю. До мене ніхто не домагівався (рос. "домагивался" - саме так заявила депутат). Була в триста разів гарніше, ніж вони! І не дурніша за них! 50 років працюю - 49 років стажу буде 1 липня - з 18 років, ніхто не домагівався! Чи не давала приводу і не давала нічого! А якби хто домогнувся - вліпила б!", - підсумувала Кармазіна.

Обурившись таким рішенням комітету, ЗМІ почали відкликати своїх журналістів з Держдуми. 22 березня Meduza повідомила, що першими відкликали видання "Дождь", "РБК" и "Коммерсантъ". Згодом до них приєдналися радіостанція "Эхо Москвы", інтернет-видання Znak.com и "Новая газета".

"Серед них 39 співробітників медіа-холдингу РБК, сім - "Дождя" і по одному кореспонденту від інтернет-ЗМІ Znak.com і Новой газеты”, - йдеться у повідомленні "Інтерфаксу".

новини партнерів

23 липня, 2018 понеділок

22 липня, 2018 неділя

23 липня, 2018 понеділок

22 липня, 2018 неділя

21 липня, 2018 субота

20 липня, 2018 п'ятниця

Відео

Введіть слово, щоб почати